معرفی کتاب : صورتت را بشور دختر جان :: ال کلینیک
  • نوبت دهی : nobat.ir/nezhadrahim
  • مطب : مشهد - میدان امام رضا - ساختمان پزشکان رازی - واحد 401

ال کلینیک

دکتر احمد نژادرحیم فلوشیپ فوق تخصصی جراحی لاپاراسکوپی * جراحی چاقی و متابولیک

  • مشاوره واتساپ:
    989025553587+

معرفی کتاب : صورتت را بشور دختر جان

  • ۱۰۸۴

تصویر مرتبط

 

یک هدیه ارزشمند برای بانویی که در چند قدمی دل شماست

باور به دروغ‌هایی که می‌گوید چه کسی هستید را رها کنید تا همانی شوید که باید باشید

«صورتت را بشور دختر جان» هدیه‌ای است به هر زنی که می‌خواهد رشد کند و با شجاعت تمام زندگیِ درست و مناسبی داشته باشد. زنان پیشروِ اندکی هستند که به زنان دیگر بگویند «برو و به خواسته‌هایت برس.» ما معمولاً هوای دیگران را داریم و به‌ندرت مربی اردوگاه نظامی می‌شویم. ریچل، بامحبت اما سفت‌وسخت، به ما می‌گوید زمان آن رسیده که امور زندگی‌مان را به‌دست بگیریم و زندگی ارزشمند و فوق‌العاده‌ای داشته باشیم.

صورتت را بشور دختر جان
نویسنده: ریچل هالیس
مترجم: حسین طیبی

 

پرفروش‌ترین کتاب سال ۲۰۱۸ در آمازون و نیویورک تایمز

تا‌به‌حال به این نتیجه رسیده‌اید که به اندازه‌ی کافی خوب نیستید؟ که به اندازه‌ی کافی لاغر نیستید؟ که دوست داشتنی نیستید؟ که مادر بدی هستید؟ تا به حال به این نتیجه رسیده‌اید که حقتان است با شما بد برخورد شود؟ که هیچ‌وقت ارزش هیچ‌چیزی را ندارید؟ همش دروغ است!
ریچل هالیس ۳۵ ساله، یکی از وبلاگ‌نویس‌های مشهور در آمریکا و بنیانگذار وبسایت Thechicsite.com است. هالیس به‌صورت تخصصی در مورد سبک زندگی می‌نویسد و اینستاگرام او یکی از پرطرفدارترین اکانت‌های اینستاگرام در حوزه سبک زندگی است. نوشته‌های او چه در کتاب‌هایش چه وب‌سایت و اینستاگرامش نوشته‌هایی نیست که فقط قشنگی‌های زندگی را نشان بدهند، اتفاقا او همیشه سعی می‌کند بدون سانسور از تجربه‌هایی که در پشت سر گذاشتن مشکلاتش در زندگی داشته و به او کمک کرده تا به اینجا برسد و موفق باشد صحبت کند. از ترس‌ها، تلخی‌ها، ناملایمات زندگیش و از راز موفقیتش می‌نویسد. جایی در کتاب می‌نویسد:

می‌خواهم از ابتدا صادق باشم. درباره همه این‌ها صبحت کردم: کشمکش‌ها در ازدواجم، افسردگی بعد از زایمان و احساس‌های حسادت، ترس، خشم، زشتی، بی‌ارزشی، دوست‌داشته نشدن‌
ریچل هالیس درکتاب صورتت را بشور دختر جان راهکارها و توصیه‌هایش را با سبکی طنزگونه و خودمانی همراه با مثال‌هایی واقعی از زندگی روزمره و شخصی خودش بیان می‌کند. این سبک نوشتار و ترکیب آن با خاطرات نویسنده که در خیلی از موارد برای خواننده آشنا و قابل لمس هست این کتاب را به یکی از جذاب‌ترین کتاب‌های روز دنیا بدل کرده و در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون و نیویورک تایمز قرار داده است.

من بچه چهارم و آخر هستم و زمانی که والدینم به کودکی من رسیدند، ازدواجشان به شدت مشکل داشت. حتی با اینکه کوچکترین بچه بودم، خودکفا بودم و فکر می‌کنم ترکیب این دو چیز به معنای این بود که به شدت نادیده گرفته می‌شدم، مگر اینکه کار خوبی انجام می‌دادم. اگر در امتحانی نمره عالی می‌گرفتم... اگر در فوتبال آمریکایی گل می‌زدم... اگر در نمایش مدرسه نقشی بازی می‌کردم... وقتی به موفقیت می‌رسیدم، مورد تشویق و توجه قرار می‌گرفتم و حس می‌کردم پذیرفته شده‌ام، اما لحظه‌ای که دست‌زدن مخاطب تمام می‌شد، همه چیز به شکل سابق برمی‌گشت. چیزی که به منِ کودک آموخته شد و چیزی که با خود به بزرگسالی آوردم و با مقداری زیادی روان‌درمانی کشفش کردم این باور بود که برای دوست داشته شدن باید تولید کنم.

کتاب صورتت را بشور دختر جان کتابی چالشی و الهام‌بخش است و درباره ۲۰ دروغ و تصورات غلطی صحبت می‌کند که در اغلب اوقات طعم یک زندگی لذت‌بخش و سازنده را از ما می‌گیرند. دروغ‌هایی که آن‌قدر بلند و طولانی در گوشمان پخش شده‌اند که دیگر از شنیدنشان عاجز شدیم. دروغ‌هایی نفرت‌انگیز که هر روز بمبارانمان می‌کنند، با این‌حال، حتی متوجه حضورشان نمی‌شویم.

دکتر احمد نژادرحیم
*فلوشیپ فوق تخصصی جراحی لاپاراسکوپی پیشرفته
*جراحی چاقی و متابولیک
WhatsApp
اینستاگرام : drahmadnezhadrahim.official@

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دکتر احمد نژادرحیم

آدرس مطب : مشهد - میدان امام رضا (ع) - خیابان رازی غربی - ساختمان پزشکان رازی - طبقه 4 - واحد 401 در محیطی آرام با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تیم مشاوره دکتر نژادرحیم پذیرای مشاوره های قبل و بعد از عمل های مراجعین عزیز می باشند . جهت کسب نوبت با امکان تعیین روز و ساعت ویزیت ، از سامانه نوبت دهی اینترنی استفاده کنید

برنامه کاری مطب

  • یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه 17:00-21:00
  • نوبت دهی اینترنتی

    nobat.ir/nezhadrahim

  • شماره تماس مطب 05138553586
  • نوبت دهی تلفنی 09025553587