پیاده روی پس از جراحی چاقی :: ال کلینیک
  • نوبت دهی : nobat.ir/nezhadrahim
  • مطب : مشهد - میدان امام رضا - ساختمان پزشکان رازی - واحد 401

ال کلینیک

دکتر احمد نژادرحیم فلوشیپ فوق تخصصی جراحی لاپاراسکوپی * جراحی چاقی و متابولیک

  • مشاوره واتساپ:
    989025553587+

پیاده روی پس از جراحی چاقی

  • ۱۳۴۴

در صورتی که جراحی از نوع لاپاراسکوپی باشد می توانید تمرینات ورزشی را با توجه به آستانه درد خود، از دو هفته پس از جراحی آغاز کنید. البته بهتر است قبل از شروع هر تمرینی، با جراح خود مشورت کنید. اگر جراحی لاغری از نوع عمل باز بوده باشد، بهبودی تان ممکن است چند هفته بیشتر طول بکشد. موارد زیر راهکار هایی برای بیماران عمل باز می باشد:

طی ۶ هفته اول از بلند کردن وسایل سنگین خودداری کنید و با در نظر گرفتن آستانه دردتان ورزش کنید.
از ۸ تا ۱۲ هفته پس از جراحی از انجام ورزش های شکمی بپرهیزید (به زخم ها فرصت دهید تا بهبود یابند). پرهیز از انجام این چنین تمریناتی، احتمال ابتلا به فتق های شکمی را کاهش می دهد.
مقدار کالری دریافتی را کاهش دهید. هفته ها و حتی ماه های اولیه پس از جراحی لاغری، بیماران باید روزانه کمتر از ۵۰۰ کالری مصرف کند. (جراح برنامه غذایی و دستورالعمل های دقیقی به بیمار می دهد). کاهش قابل توجه کالری دریافتی می تواند موجب خستگی مفرط بیمار شود به همین دلیل بهتر است از انجام ورزش های شدید خودداری شود. با کاهش وزن و افزایش آمادگی جسمانی، می توانید کالری دریافتی را کمی افزایش داده و شدت تمرین هایتان را بالا ببرید. به این منظور بهتر است از دستورالعمل های پزشک خود پیروی کنید.

دکتر احمد نژادرحیم
*فلوشیپ فوق تخصصی جراحی لاپاراسکوپی پیشرفته
*جراحی چاقی و متابولیک
WhatsApp
اینستاگرام : drahmadnezhadrahim.official@

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

دکتر احمد نژادرحیم

آدرس مطب : مشهد - میدان امام رضا (ع) - خیابان رازی غربی - ساختمان پزشکان رازی - طبقه 4 - واحد 401 در محیطی آرام با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تیم مشاوره دکتر نژادرحیم پذیرای مشاوره های قبل و بعد از عمل های مراجعین عزیز می باشند . جهت کسب نوبت با امکان تعیین روز و ساعت ویزیت ، از سامانه نوبت دهی اینترنی استفاده کنید

برنامه کاری مطب

  • یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه 17:00-21:00
  • نوبت دهی اینترنتی

    nobat.ir/nezhadrahim

  • شماره تماس مطب 05138553586
  • نوبت دهی تلفنی 09025553587